Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

OIT, تست فشار هیدرواستاتیک، کپ آب بندی، ترازو تعیین دانسیته، وایکات، MFR، کوره تعیین درصد دوده، میکروسکوپ پخش دوده، ماتی سنجی، CNC، سیرکومتر، ضخامت سنج التراسونیک، کالیپر گیج(کولیس فک بلند)، آون فن دار، انکیباتور، کابینت شرایط دهی، رطوبت سنج، FTIR، کاتر دمبل، ESCR، ضربه چارپی و ایزود، ضربه سقوط وزنه، چرخه دمایی، چرخه فشاری، تست لهیدگی، تست آب بندی، مقاومت حلقوی، پرس داغ

 
 الزامات فنی لوله های پلی ا تیلن سیاه تحت فشار- نقش حیاتی دوده در آمیزه و مستربچ پلی اتیلن
دوده یکی از اجزای مهم در لوله های مورد مصرف در شبکه توزیع آب و گاز می باشد. کاربرد دوده در این لوله ها علاوه بر تامین الزامات کارایی می تواند با صرفه جویی در هزینه ها ،پایداری UV را در حد لازم تامین می نماید. این مقاله خواص مهم دوده در مستربچ و آمیزه پلی اتیلن و نیز اثر آن بر کارایی لوله تحت فشار را بررسی می نماید. علاوه بر این اثر افزودن دوده بطور مستقیم و یا به صورت مستربچ بررسی شده است.
 
 هوازدگی در برابر اشعه ماوراء بنفش
در این مقاله بصورت پایه ای اشعه ماوراءبنفش را شرح داده و در ادامه به انرژی امواج، اثرات آن و اجزاء مخرب آن ااشاره نموده است. یکی از موارد بسیار باارزش در این مقاله بررسی چگونگی اندازه گیری هوازدگی با تجهیزات گوناگون می باشد.
 
 تحلیل نقیصه های ایجاد شده در لوله ها در یخ بندان، باران و زلزله سال 2008
در این تحقیق اثر زلزله و یخ بندان روی خطوط لوله کشور چین بررسی شده است. نتایج نشان می دهد که لوله های پلاستیک در مقایسه با سایر لوله ها آسیب کمتری دیده اند. در حالیکه که سایر دلایل مانند مواد اولیه یا نصب نامناسب در مقایسه با زلزله یا بلایای طبیعی خرابی و نقیصه بیشتری ایجاد می کند.
 
 تاثیر موفولوژی و توزیع ذرات دوده در پایداری لوله های پلیمری
مواد پلیمری در برابر نورخورشید تخریب پذیر بوده و این تخریب سبب شکنندگی و کاهش خواص مکانیکی این مواد می شود. ذرات دوده به منظور افزایش مقاومت در برابر نور خورشید به مواد پلیمری افزوده می شوند. پراکنش و اندازه ذرات دوده در کارایی آنها بسیار موثر است.
 
 حفاظت از لوله PVC فاضلابی
جمع آوری و تصفیه فاضلاب در دنیای متمدن و صنعتی ما امری مهم و ضروری است.چنین کاری نیازمند تلاش فراوانی در مدیریت هزینه ها است. طراحی ، نصب و عملکرد شبکه فاضلاب بهداشتی باید به گونه ای باشد كه بتواند هزینه های پیش بینی شده کارکرد درازمدت آن را توجیه پذیر سازد.عامل اساسی در این هزینه ، هزینه نگهداری از سیستم است که شامل نگهداری های از پیش برنامه ریزی شده و همچنین تعمیرات اضطراری پیش بینی نشده است. این گزارش فنی به ارزیابی و مروری بر شرایط حفاظت از لوله PVC با كاربرد فاضلابی می پردازد که برای پاسخ گویی به ASTM D3034(DR35) تهیه شده است.اهداف اصلی این تحلیل به شرح زیر است: - ارزیابی واکنش لوله PVC با كاربرد فاضلابی به محیط های پرفشار به ویژه در سیستم های فاضلاب جریان _ گرانش. - ارائه توصیه هایی در مورد روشهای مقرون به صرفه نگهداری از سیستم های لوله PVC با كاربرد فاضلابی. برای رسیدن به این اهداف ، اطلاعات مورد نیاز از منابع زیر بدست آمده است: - مدیران سیستم فاضلاب بهداشتی - پرسنل نگهداری از فاضلاب بهداشتی - ارزیابی محلی - تحقیقات آزمایشگاهی - تولیدکنندگان تجهیزات - تولیدکنندگان لوله
 
 10 کلید نهایی جهت نصب موفق لوله و اتصالات پلاستیکی
یکی از موارد بسیار مهم در طول عمر و نگهداری لوله و اتصالات پلاستیکی شیوه نصب و جاگذاری لوله می باشد. گاه یک نقیصه ایجاد شده در حین فرایند جاگذاری شکست لوله را سبب می شود. از این رو سعی بر آن داریم تا برخی از موارد با اهمیت در این زمینه را شرح دهیم.
 
 ارزیابی طول عمر عملکرد لوله های دوجداره پلی اتیلن سنگین
طول عمر عملکرد سازه ها امروزه اهمیت بسیاری داشته و موضوع بسیاری از محافل علمی می باشد. گرچه تخریب سازه های رو زمینی زیانبار می باشد لیکن این رویداد قابل رویت است. در حالیکه در سازه های زیر زمینی هنگامی از تخریب آگاه می گردند که بسیار دیر و زیان آن غیر قابل جبران است. لذا به دلیل غیر قابل امکان بودن بازرسی دوره ای سازه های زیر زمینی )برخلاف سازه های روزمینی مانند پل ها( تبیین طول عمر عملکرد آنها اهمیت بسیاری دارد. به نظر می رسد که تعریف طول عمر شفاف نبوده و هر صنعتگر لوله ضروریات مخصوص به خود را تعریف می نماید.این مقاله با ارائه تعریف روشنی از طول عمر عملکرد لوله های زه کشی و سندی که با معرفی برخی از روش های پر کاربرد در صنعت لوله و بهینه سازی آنها، برای طول عمر 100 ساله لوله های دو جداره پلی اتیلن با دانسیته بالا بیان شده به روشن سازی این تعریف کمک می نماید. علاوه بر مواد لوله، باید اتصالات، درپوش ها و سیستم های نصب شده لوله را در ارزیابی طول عمر عملکرد در نظر گرفت. از آنجایی که نقاط ضعف لوله در استحکام یک سیستم لوله نقش تعیین کننده ای دارند، تمام اجزاء سیستم را باید ارزیابی نمود.
 

    صفحه 1 از 1 ( 7 ركورد )  

 
کليه حقوق اين وب‌سايت متعلق به شرکت نوآوران بسپار مي باشد و هرگونه کپی برداری از قالب و مطالب پیگرد قانونی دارد
طراحی و پیاده سازی توسط پویش پرداز آوند