خدمات |
دربازاررقابتی و پیچیده امروز در سراسر دنیا، سازمانها و بنگاههای تجاری تلاش میکنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر به فرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. از سوی دیگر، مشتریان و مصرف کنندگان همواره در جستجوی عرضه کنندگانی هستند که کالایا خدماتی به مراتب بهتر ارائه میکنند. |
ارائه خدماتی با کیفیت، در طول زمان برای یک مشتری ایجاد ارزش کرده و منجر به رضایتمندی و وفاداری او میگردد. |
در این راستا،شرکت نوآوران بسپار به عنوان یکی از شرکت هایی که سابقه طولانی در این بازار داشته ،همواره رضایت مشتریان را به عنوان یک اصل مهم و کلی در نظر داشته و تلاش نموده است تا با سرمایه گذاری در بخش خدمات پس از فروش خود و بهره گیری از مهندسین و کارشناسان با تجربه ،با برنامه ریزی دقیق در کوتاهترین زمان ممکن،با ارائه خدمات پس از فروش مناسب ، رضایت حداکثری کلیه مشتریان را کسب نماید. |
لازم به ذکر است تمامی دستگاه ها و سیستم های ارائه شده توسط این شرکت دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. |
واحد خدمات پس از فروش شرکت نوآوران بسپار در بخش های ذیل فعالیت می نماید: |
|
1. خدمات پس از فروش | شرکت نوآوران بسپار با ارائه خدمات پس از فروش مناسب عملکرد خوب تجهيزات را ضمانت می کند. به منظور رسيدن به اين هدف، از يک تيم قوی بهره جستيم که همگی در نصب و تعميرات تجهيزات مهارت دارند. مهندسين اين بخش از آموزش های دوره ای خارج از کشور بهره می برند. شما مشتری گرامی در صورت داشتن هر گونه مشکل فنی در بهره برداری تجهيزات و يا نياز به کاليبراسيون های دوره ای با آدرس Service@nabco.ir تماس حاصل فرماييد. | |
|
2.آموزش و مشاوره | - ارائه بانك اطلاعاتی استاندارد ملی و بين المللی آزمون های مواد اوليه و محصولات پليمری
- ارائه بانك اطلاعاتی مواد اوليه پلاستيك
- برگزاری دوره هاي آموزش كاربردی:
- كنترل كيفيت مواد اوليه و محصولات
- رفع اشكالات خطوط توليد
| |
|
3.آزمايشگاه | اولين آزمايشگاه مستقل صنعت پلاستيك در ايران جهت ارائه خدمات ذيل: - آناليز و شناسايی
- تهيه مشخصات فيزيكی و مكانيكی
- آزمون های طول عمر محصولات پليمری
- ارسال محصولات شما به همكاران آلمانی جهت اخذ گواهينامه های بين المللی
| |
|
|
|